17 Haziran 2011 Cuma

Son adresim

Şimdilik dokuzuncu köydeyim ama yakında göçerim buralardan.
Orada bir köy daha görüyorum, uzakta... sordum, o köy 10. köy dediler. Gitmek de geri dönmek de kolaymış...
'' Bir doğrucu bir doğrucuya gel 10. köyde buluşalım demiş.'' bu köysözü orada çok kullanılırmış...


''  Bu köyün fazla kalabalık olduğunu sanmıyorum.
Gidenlerden duydum ki yüksek tepeleri varmış çıkıp yol gözledikleri, sivriymiş dili burada yaşayanların. Diğer 9 köyden gelenlerle gayet iyi geçinirlermiş.


'' Gel, sen de gel! '' diyorlar... giderim yakında...


Orada olmanın en kötü yanı da çok sevdiklerini geride bırakmak ve buraya belki hiç gelemeyeceğini bilmekmiş. Onların çoğu 1. köydeymiş.10. köydekiler, belki bir gün gelirler umuduyla yaşayıp gidermiş..
Eee... lafı fazla uzatmayalım, evli evinde köylü köyünde gerek demişler. 10. köyün adresini aldım, hadi bana eyvallah...
Müşerref Özdaş

Hiç yorum yok: