3 Nisan 2012 Salı

Uzun bir yolculuk





Uzun bir yolculuğa çıkmak geliyor içimden
ne uğurlayanım olsun bir gardan
ne de karşılayanım
uzayıp gitsin yollar,
durağım belli olmasın
dayayıp başımı cama, kapasam gözlerimi
akşam ne zaman oldu,
güneş ne zaman battı bilmesem
dalıp gitsem...
telaşlı insanların arasına karışsam
ya da sabırsız
mesela bir şeyimi unutsam
hatırlayıp bir ara, arayıp bulamasam
yağmurlu bir gün olsa mesela
gözyaşım karışsa yağmura
saçlarım dağılsa rüzgarda
üşüse ellerim, ellerini arasam...

Müşerref Özdaş

4 yorum:

vişnap dedi ki...

Ve ben bayıldım bu şiire.Paylaşımın için teşekkür ediyorum .Adeta kendimi buldum.Her satırını özümseyerek okudum bir daha okudum bunlar benimde hayal ettiklerim .Ne kadar çok benzeşiyor benim duygularımla diye.Tekrardan teşekkürler paylaşımın için..Sevgiler.

Msrf Designs dedi ki...

Teşekkürler Vişnap. Duygular din, dil, ırk, zaman, mekan ayırmıyor görüyorsun ki... Ben de bazı yerlerde okuduklarımı benim duygularımı ben yazsaydım ancak bu kadar net anlatırdım diyor ve hayretler içinde kalıyorum. Biri beni mi gözetliyor diyorum hatta. :)Ziyaretin için tekrar teşekkürler.

Tılsımsanat evi dedi ki...

Teşekkür ederim.ben bu şiirlere bayıldım elinize yüreğinize sağlık.paylaşımınız için tekrar teşekkürler.sevgiler.

Msrf Designs dedi ki...

Ben teşekkür ederim T.Sanat evi... Sevgiler.