4 Ağustos 2012 Cumartesi

Yaşam yürü diyor



Yaşamın adil olmadığından söz ederiz en bunaldığımız zamanlarda.
Şans bize gülmemiştir, talih kuşu konmamıştır omzumuza...
Yakınır dururuz.
Çok sonraları geri dönüp biraz da derinlemesine ve sakince düşündüğümüzde,
yap bozun parçaları zaman içinde yerine oturduğunda birden anlarız ki bize şanslar verilmiştir.
2. bir şans, 3. bir şans... belki daha fazlası...

Bırak orada kalsın her şey, sen yürü denilmiştir.
Anlamamışızdır...
Anlasak da anlamasak da yürümek zorundayız.
Yürümüşüzdür, yürüyeceğiz de...
Ben yürüyorum...

( M.Özdaş)

2 yorum:

vişnap dedi ki...

Evet bizlere verilen şansı ancak o şansın yokluğunda anlıyoruz .Şimdi ben ayağımı kırdım ve yürüyemiyorum .Alçımın çıkıp bana rabbim tarafından bahşedilen sağlıklı yürümemin özlemi ile o şansımı tekrardan yakalamanın sabırsızlığı içindeyim.Bizlere verilen şanslarımızın kıymetini bilmeli..Sevgiler..

Msrf Designs dedi ki...

Teşekkürler Vişnap, geçmiş olsun.Kaldığın yerden daha büyük bir hızla devam edersin umarım. Selam ve sevgilerimle...