17 Şubat 2014 Pazartesi

Uzun bir yolculuk





Uzun bir yolculuğa çıkmak geliyor içimden.
Ne uğurlayanım olsun bir gardan, ne de karşılayanım.
Uzayıp gitsin yollar, durağım belirli olmasın.
Dayayıp başımı cama, kapasam gözlerimi.
Akşam ne zaman oldu,
güneş ne zaman battı bilmesem.
Dalıp gitsem.
Telaşlı insanların arasına karışsam, 
ya da sabırsız.
Mesela bir şeyimi unutsam. 
Hatırlayıp bir ara, arayıp bulamasam.
Yağmurlu bir gün olsa mesela,
gözyaşım karışsa yağmura,
saçlarım dağılsa rüzgarda, 
üşüse ellerim,
ellerini arasam.

Müşerref Özdaş




Ressam Füsun Çakıroğlu  *Suluboya*

2 yorum:

Adnan Cakiroglu Photos dedi ki...

Füsun'u sonsuzluğa uğurlayalı 6 yıl oldu
resmini gördüğüme çok sevindim .mutlaka oda çok sevinmiştir
sevgiler

Adnan Çakıroğlu

Msrf Designs dedi ki...

Hayat tesadüflerle dolu, bunu yaşadıkça anlıyoruz.
Yorumunuzla ilgili bildirim geldikten sonra,internetten, arkasında böyle güzel eserler ve sevgiler, güzel anılar bırakmış bir ressamımızın özgeçmişine baktım.
Ben Manisa Akhisar'da yaşıyorum. emekli öğretmenim. İzmir Karataş lisesinde okudum. Füsun hanım da Kız lisesi mezunuymuş.
Füsun hanımın, 1958 Akhisar doğumlu olduğunu gördüm. Bunun daha önce farkında değildim. Kendisini tanımak isterdim.
Anılarınızı ve acılarınızı tazelemek istemezdim ama umulur ki o da bu şekilde, görülmekten, anılmaktan mutlu olmuştur. Nur içinde yatsın. Arkasında bıraktığı güzellikler ve sevgiler için teşekkür ederiz.
Size de sevgiler, saygılar.